Un manager de securitate este o persoană cu abilități și cunoștințe extinse în domeniul securității, responsabilă de coordonarea și implementarea strategiilor de securitate într-o organizație sau într-un mediu specific.
Rolurile și responsabilitățile unui manager de securitate pot varia în funcție de tipul de organizație și de nevoile specifice ale acesteia.
În esență, rolul unui manager de securitate este de a asigura că organizația dispune de măsuri adecvate pentru a proteja activitățile, informațiile și resursele sale împotriva amenințărilor interne și externe.
În concluzie, alegerea de a face un curs de manager de securitate poate deschide uși pentru o carieră de succes într-un domeniu în creștere și poate aduce beneficii semnificative atât din punct de vedere profesional, cât și personal.
DURATA PROGRAMULUI este de 180 de ore, din care:
- 60 de ore pregătire teoretică
- 120 de ore pregătire practică
AUTORIZĂRI
Cursul este acreditat de Ministerul Muncii și Justiției Sociale și autorizat de IGPR – Inspectoratul General al Poliției Române. La absolvirea cursului se eliberează un certificat de absolvire emis de Ministerul Educației Naționale pentru ocupația “Manager de Securitate “- cod COR 121306.
CONFORM
LEGE nr. 333 din 08.07.2003 (**republicată**)(*actualizată*) privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor și protecția persoanelor* (actualizată la data de 1 decembrie 2015*)
INSTRUCȚIUNE nr. 9 din 01.02. 2013 privind efectuarea analizelor de risc la securitatea fizică a unităților ce fac obiectul Legii nr. 333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor și protecția persoanelor.
HOTĂRÂREA nr. 301 din 11.04.2012 actualizată conform HG 1002/23.12.2015, privind normele metodologice de aplicare a Legii nr. 333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor și protecția persoanelor.
COMPETENȚE DOBÂNDITE
- Utilizează instrumente și aplicații digitale pentru planificarea și organizarea activității;
- Stabilește prioritățile zilnice și ține legătura cu managerii;
- Respectă standardele companiei și urmărește dezvoltarea activității companiei;
- Aplică prevederile legale referitoare la normele de protecție a mediului;
- Aplică prevederile legale referitoare la sănătatea și securitatea în muncă;
- Asigură aplicarea legislației și conformitatea cu cerințele legale privind securitatea;
- Stabilește procedurile de securitate ale obiectivului;
- Gestionează bugetul și personalul de securitate;
- Supraveghează securitatea, planificarea sistemelor de securitate și supervizează operațiunile zilnice de informare;
- Dezvoltă, implementează și evaluează strategii și contramăsuri pentru prevenirea criminalității prin proiectarea mediului înconjurător;
- Asigură disponibilitatea echipamentelor, asigură mentenanța echipamentelor, gestionează echipamentele de supraveghere și gestionează echipamentele de securitate;
- Coordonează lanțul de aprovizionare și gestionează stocurile de materiale și echipamente;
- Investighează problemele de securitate, menține înregistrările de raportare a incidentelor și redactează rapoarte de securitate;
- Gestionează planurile de recuperare în caz de dezastru și conduce exerciții de recuperare în caz de dezastru.
DOCUMENTE NECESARE ÎNSCRIERII:
- cerere și contract: le puteți obține de aici
- copie după buletin/carte de identitate;
- copie după diploma de studii superioare;
- adeverință medicală care să ateste că sunteți “clinic sănătos” pentru a urma cursul de specializare sau fișa de aptitudini de la medicina muncii “apt”;
- aviz psihologic eliberat de către un psiholog autorizat, cu timbru de la Colegiul Psihologilor din România și parafă cu mențiunea „apt”;
- cazier judiciar pentru curs de specializare;
CONDIȚII NECESARE ÎNSCRIERII
ÎNSCRIERE
Pasul 1: DESCĂRCAȚI DOCUMENTELE și le completați, fie electronic, fie scris de mână. Puteți printa documentele, să le semnați și să le ștampilați sau să le completați electronic, după caz.
Pasul 2: După completarea documentelor conform pasului 1, alături de documentele solicitate – lista documentelor necesare fiind specificată în funcție de curs – scanându-le, transmiteți-le pe e-mail la adresa office@sectra.ro.
Pasul 3: În maxim 24 de ore de la transmiterea documentelor, colegii noștri vă vor contacta pentru confirmare, iar după finalizarea înscrierilor, fiecare cursant va primi pe adresa de e-mail indicată în cererea de înscriere:
- Datele de acces;
- Factura în format electronic.
Informații suplimentare vor fi transmise pe parcursul desfășurării cursului.